سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هتل شرایتون رم

هتل شرایتون رم ایتالیا

هتل شرایتون رم یکی از هتل های خوب شهر رم است. در کل هتل های شرایتون در تمام شهرهای گردشگری خوب جهان شعبه دارند و امکانات بسیار خوبشان، آنها را به هتلی خوب تبدیل می کند.

هتل Sheraton Roma Hotel & Conference Center در مرکز تجاری یورو رم واقع شده است. این هتل دارای یک باشگاه سالن، یک سالن ورزشی رایگان Sheraton تناسب اندام و استخر شنا است. همهی اتاقها دارای تلویزیون ماهوارهای و مینیبار هستند.

همهی اتاقها دارای کفپوشهای نرم و نرم، تجربه Sheraton Signature Sleep ™ و یک حمام مرطوب خصوصی با لوازم آرایش Sheraton است. هر کدام شامل 2 بطری آب و دسترسی به ورزشگاه می باشد. برخی از اتاق ها شامل حمام و دسترسی رایگان به Club Lounge می باشد.

رستوران و نوار AQVI متخصص در غذاهای مدیترانه و شراب ایتالیایی است. نوار فصلی استخر کنار آبمیوه های تازه و فشرده و ناهار خوری بر روی تراس ظریف می باشد. صبحانه به صورت روزانه تهیه می شود و شامل گوشت های سرخ، کریسانی ها و میوه های تازه می شود.

مهمانان می توانند جلسه تمرینی گروهی را در طول هفته لذت ببرند، درحالی که برنامه های مربی شخصی را می توان در صورت نیاز تنظیم کرد.

Sheraton رم در مقابل ایستگاه اتوبوس است که با مرکز شهر ارتباط برقرار می کند. شما همچنین می توانید از اتوبوس های باری تنظیم شده توسط هتل از / به رم فوویچینو فرودگاه، و از / به پایتخت Venezia رزرو کنید.

Eur & Garbatella انتخاب خوبی برای مسافران علاقه مند به هنر، آثار تاریخی و شهر قدیمی کاوش است.

امکانات خوبی این هتل دارد که اقامت خوبی را برایتان رقم میزنند. از این قرارند:

 

امکانات اصلی

 

640 اتاق

رستوران و بار / سالن

استخر روباز

صبحانه در دسترس است

مرکز تناسب اندام 24 ساعته

چتر ساحل

پارکینگ پارکینگ

مرکز تجاری 24 ساعته

شاتل فرودگاه

تراس

میز جلو 24 ساعته

تهویه مطبوع

رایگان فای

تختخواب کابین / تخت نوزاد

تخت های اضافی (اضافه)

یخچال

حمام خصوصی

کانال های تلویزیونی حق بیمه

لوازم آرایشی و بهداشتی