سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی در کیش

کیش کیلیمترها دورتر از تهران، در میان آب های آبی خلیج فارس، محلی آسوده برای زندگی شده است. توریستی بودن این شهر به مدرن شدن و افزایش امکانات اقامتی آن کمک کرده است. این شرایط در کل دست به دست هم داده اند و کیش را به شهری ارام و آسوده برای کسانی که قصد دارند مدتی دور از شلوغی های تهران زندگی کنند تبدیل کرده است. برخی از هنرمندان و اهل قلم هم بعضی اواقات به این شهر پناه میبرند.

در سفر به کیش و  زندگی در کیش بدانید که درصد اکسیژن خالص در کیش از بسیاری از مناطق بیشتر است و آ را جز چهار منطقه دنیا قرار داده است. به همین دلیل افرادی که مشکل تنفسی دارند و جانبازان شیمیایی جنگ، در این جزیره بدون استفاده از ماسک تنفس می کنند، همچنین افراد عادی نیز با وجود گشت و گذار و تفریحات بسیار، کمتر در این هوا خسته می شوند. بسیاری از افرادی که برای بار اول به این جزیره سفر کرده اند، اظهار داشته اند که می خواهند در این جزیره زندگی کنند. چیزهایی که باعث جذب افراد می شود، آرامش، زیبایی و هوای پاک آن است. بسیار از افراد نیز هستند که سکوت این جزیره را تحمل نمی کنند و حاضر به زندگی در سر و صدا آلودگی هستند. بسیار دیگر نیز عاشق آرامش هستند و همین سکوت جزیره است که انها را امیدوار می کند. زندگی در جزیره کیش سخت نمی باشد و باید راه و شیوه آن را بلد بود تا بتوان زندگی خوبی را در آن داشت. از امن ترین شهر های ایران و جهان، جزیره کیش می باشد. امکانات در جزیره کیش بسیار می باشد و به همین خاطر افرادی که برای سفر به این شهر می آیند، خواهان زندگی همیشگی در آن را دارند.

زندگی در کیش

میانگین قیمت کالاها و خدمات عمومی شامل مواد غذایی، رستوران‌ها، میوه، حمل‌ونقل و ... در جزیره کیش بالاتر از میانگین قیمت در سرزمین اصلی (تهران و بقیه شهرها) است. قیمت گوشت تقریبا برابر با تهران است. قیمت لوازم الکترونیکی مثل لپ تاپ، موبایل، دوربین‌های دیجیتال و ... نیز بدون اختلاف با تهران یا بعضاً گران‌تر است. قیمت پوشاک حدود 10 تا 20 درصد ارزان‌تر از شهرهای دیگر است.

سالانه بیش از یک‌ میلیون نفر گردشگر به کیش سفر می‌کنند که از این میزان جمعیت، حدود 150 هزار نفر توریست خارجی یا ایرانیان مهاجر هستند. بازارهای کیش به واسطه فروش کالاهای اصل خارجی جاذبه خاصی برای مسافرانی که بیشتر با هدف گردشگری به جزیره سفر می‌کنند، دارد هم اکنون جزیره کیش در حدود 11 بازار بین‌المللی و مرکز تجاری و بازارچه دارد.

اگر با هوای کیش مشکلی ندارید آن را انتخاب کنید. استراحت گاهی خوب و پر از مکانات رفاهی برای یک زندگی آرام و به دور از ترافیک سرسام آور تهران است.