سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هتل هالیدی این پاریس

در قلب شهر زیبای پاریس، یکی از شعب هتل هالیدی آماده پذیرایی از مسافران تور پاریس است. این هتل با امکانات و خدمات خوبی که دارد، مسافرتی دلچسب را برای مهمانانش رقم میزند. هتل Holiday Inn Paris Gare de l"Est در مقابل ایستگاه مترو و قطار Gare de l"Est قرار گرفته است و دسترسی مستقیم به جاذبه هایی مانند سنت میشل و لاتین را دارد. این لابی با پنجره شیشه ای سرب ارائه می دهد.

اتاقهای معروف هتل Holiday Inn Paris Gare de l"Est دارای دکور معاصر هستند. آنها با تلویزیون ماهواره ای ال سی دی و دستگاه قهوه مجهز شده اند.

هر روز صبحانه در اتاق صبحانه یا در اتاقهای مهمانانه بوفهی آمریکایی به کار میرود. پذیرش 24 ساعته پاریس Gare de l"Est Holiday Inn نیز امکان پذیر است. دسترسی رایگان WiFi در دسترس است، در حالی که اینترنت کابلی در اتاق مهمان در دسترس است.

Gare du Nord نیز بسیار نزدیک است و تنها 5 دقیقه پیاده روی از هتل است. برخی از مهمانان می توانند 20 دقیقه به موزه Arts et Métiers بروید.

10th arr. یک گزینه عالی برای مسافران است که علاقه مند به گشت و گذار، موزه ها و بناهای تاریخی هستند.

با توجه به بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما پاریس است.

زوج ها به ویژه محل سکونت خود را دوست دارند - آنها 8 را برای سفر دو نفره رتبه بندی کرده اند.

هتل هالیدی این پاریس

گفتیم که این هتل امکانات خوبی دارد. در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره میکنیم.

امکانات آشپزخانه: مینی بار و فریزر کوچک

خدمات هتل: مرکز کار، خدمات کپی، خدمات پیک، اینترنت، سوییت اجرایی، کامپیوتر، خدمات پرینت، دورنگار، خدمات روزانه‌ی خشک‌شویی و تمییز کاری، هزینه‌ی رایگان خوراک بچه‌ها

رستوران: سرو صبحانه از 6:30 الی 10 صبح در تمام‌ روزهای هفته صورت می‌گیرد و بوفه‌ی صبحانه نیز تا 11 صبح در روزهای آخر هفته فراهم است.

کافی‌شاپ: این کافی‌شاپ از ساعت 4 بعدازظهر تا نیمه‌شب با انواع نوشیدنی ها در خدمت مهمانان است.