سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه ساحلی ویژه بانوان از تور قشم نوروز 97 در دسترس است

طبق اخبار رسیده قرار است فاز اول این محوطه بزرگ و پر از تفریحات و سرگرمی های مختلف که ویژه بانوان است تا نوروز 96 افتتاح گردد.

با کلنگ‌زنی اولین مجموعه ساحلی ویژه‌ی بانوان در قشم، به زودی شاهد افتتاح یکی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی قشم خواهیم بود.

پنج‌شنبه 5 مرداد بود که عملیات احداث نخستین پلاژ ویژه بانوان با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آغاز شد. این پروژه در زمینی به مساحت 2?5 هکتار، در محدوده روستای ریگو (جنوب شهرستان قشم) و با سرمایه بخش خصوصی انجام خواهد شد و امید است که در بهره‌برداری از آن، گام بزرگی در جهت افزایش گردشگران به قشم برداشته شود.

این مجموعه، «آفتابکده هورسان» نام دارد. طبق برنامه‌ریزی‌ها، فاز اول آن تا پایان سال و با سرمایه 100 میلیارد ریالی افتتاح خواهد شد که خبر بسیار خوبی برای مسافران تور قشم نوروز 97 خواهد بود. فاز اول شامل بخش‌هایی نظیر رستوران، رختکن، دوش آب شیرین، حمام، سرویس بهداشتی، ساختمان مدیریت و… خواهد بود.

امکانات و بخش‌های بسیاری که در فاز دوم این پروژه احداث خواهند شد، این مجموعه را به یکی از جاذبه‌های گردشگری قشم تبدیل خواهند کرد که مسافران تور قشم را برای بازدید از آن وسوسه می‌کند. در فاز دوم، سالن‌های ماساژ و آب‌گرم، مدیکور و پدیکور، آفتاب‌گیر، سالن بازی کودکان، رستوران سنتی و نورپردازی فضای سبز به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

کلنگ زنی اولین پلاژ بانوان قشم

در فاز سوم، استراحت‌گاهی ساحلی بر روی آب‌های خلیج‌فارس بنا خواهد شد که قرار است تمام استانداردهای زیست‌محیطی در ساخت آن رعایت شود. افتتاح مجموعه‌ی ورزش‌های آبی، اتفاق مهیج دیگری‌ست که در فاز سوم رخ می‌دهد.

همانطور که می بینید در کل این مجموعه مجموعه ی بسیار سرگرم کننده ای خواهد شد و این خبر خوبیست.

همچنین پیش از شروع افتتاح این مجموعه بزرگ توریستی در قشم، تمام مجوزها و تمهیدات مربوط به مسائل و شئونات شرعی و عرفی در نظر گرفته شده است و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

باید دید که با توجه به فاصله این مرکز تفریحی با مرکز شهرستان قشم کههتل‌های قشم در آن قرار دارند و همچنین اختصاص داشتن آن صرفا به بانوان، میزان استقبال از پلاژ شنای مخصوص بانوان چگونه خواهد بود.