سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هتل هالیدی این پاریس

در قلب شهر زیبای پاریس، یکی از شعب هتل هالیدی آماده پذیرایی از مسافران تور پاریس است. این هتل با امکانات و خدمات خوبی که دارد، مسافرتی دلچسب را برای مهمانانش رقم میزند. هتل Holiday Inn Paris Gare de l"Est در مقابل ایستگاه مترو و قطار Gare de l"Est قرار گرفته است و دسترسی مستقیم به جاذبه هایی مانند سنت میشل و لاتین را دارد. این لابی با پنجره شیشه ای سرب ارائه می دهد.

اتاقهای معروف هتل Holiday Inn Paris Gare de l"Est دارای دکور معاصر هستند. آنها با تلویزیون ماهواره ای ال سی دی و دستگاه قهوه مجهز شده اند.

هر روز صبحانه در اتاق صبحانه یا در اتاقهای مهمانانه بوفهی آمریکایی به کار میرود. پذیرش 24 ساعته پاریس Gare de l"Est Holiday Inn نیز امکان پذیر است. دسترسی رایگان WiFi در دسترس است، در حالی که اینترنت کابلی در اتاق مهمان در دسترس است.

Gare du Nord نیز بسیار نزدیک است و تنها 5 دقیقه پیاده روی از هتل است. برخی از مهمانان می توانند 20 دقیقه به موزه Arts et Métiers بروید.

10th arr. یک گزینه عالی برای مسافران است که علاقه مند به گشت و گذار، موزه ها و بناهای تاریخی هستند.

با توجه به بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما پاریس است.

زوج ها به ویژه محل سکونت خود را دوست دارند - آنها 8 را برای سفر دو نفره رتبه بندی کرده اند.

هتل هالیدی این پاریس

گفتیم که این هتل امکانات خوبی دارد. در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره میکنیم.

امکانات آشپزخانه: مینی بار و فریزر کوچک

خدمات هتل: مرکز کار، خدمات کپی، خدمات پیک، اینترنت، سوییت اجرایی، کامپیوتر، خدمات پرینت، دورنگار، خدمات روزانه‌ی خشک‌شویی و تمییز کاری، هزینه‌ی رایگان خوراک بچه‌ها

رستوران: سرو صبحانه از 6:30 الی 10 صبح در تمام‌ روزهای هفته صورت می‌گیرد و بوفه‌ی صبحانه نیز تا 11 صبح در روزهای آخر هفته فراهم است.

کافی‌شاپ: این کافی‌شاپ از ساعت 4 بعدازظهر تا نیمه‌شب با انواع نوشیدنی ها در خدمت مهمانان است.


 


سفر به چابهار؛ درست مثل فیلم های هالیوودی

چابهار

چابَهار درباره? این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات (چاه‌بهار، چهاربهار) (به بلوچی: چَهبار) یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی این کشور می‌باشد که در کرانه? دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. لنگرگاه آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است.

بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه (افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) به آبهای آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما (در خلیج چابهار) و ساخت راه‌آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی. این بندر یکی از مهمترین چهارراه‌های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است.

چابهار علاوه بر موقعیت بازرگانی، دارای جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی است. آب و هوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار) نامیده می‌شود. چابهار مرکز شهرستان چابهار است که در منتهی‌الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‌های گرم اقیانوس هند قرار دارد.

بندر چابهار به سبب قرار گرفتن در نزدیکی منطقه استوایی، از تغییرات دمای اندکی در فصول مختلف سال برخوردار است. بندر زیبای چابهار گرچه شاید در نخستین نگاه، ناحیه ای محروم وفاقد جاذبه های گردشگری و پیشینه تاریخی به نظر آید؛ اما واقعیت آن است که این ناحیه دارای بهترین کرانه اقیانوسی کشور و معتدل ترین هوای جنوب کشور است.چابهار

چابهار مهم است؛ نه فقط چون یکی از پررونق ترین مناطق آزاد ایران به حساب می آید، نه فقط چون تنها بندر اقیانوسی کشور است؛ نه فقط چون یکی از بهترین مناظر دنیا را دارد... چابهار مهم است چون بهشتی از ناشناخته هاست که هر گردشگری را شیفته زیبایی هایش می کند.

 آغاز پاییز و فصل سرما موج مسافران و گردشگران را به مناطق جنوب کشور خواهد برد. این مناطق با در اختیار داشتن جاذبه‌های متفاوت گردشگری با روی باز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی هستند.  «بندر چابهار» یکی از مناطقی است که جاذبه‌های بکر گردشگری متفاوتی را در خود جای داده و گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. حال برای آشنایی بیشتر با این منطقه سفری کوتاه به آن داشته تا بتوانیم بخشی از زیبایی‌های این منطقه را معرفی کنیم.

بندر چابهارلقب هندوستان ایران را از آن خود کرده است. همین موضوع می‌تواند برای بسیاری از گردشگران جذاب بوده و آنها را به فکر سفر به این منطقه بیندازد.از سویی دیگر گردش در هوای معتدل بهاری چابهار در روزهای پاییز می‌تواند بر جذابیت این سفر بیفزاید.بدون شک اولین گزینه شما برای استفاده از جذابیت‌های این منطقه دیدن غروب خورشید در کنار ساحل است که آرامشی غیرقابل وصف را ایجاد می‌کند. اما کمی آن سو تر از این بندر، منطقه‌ای وجود دارد که شمار را به یاد فیلم‌های تخیلی درباره مریخ می‌اندازد. کوه‌های بدبوم یا مریخی از دیدنی‌های حیرت انگیز چابهار محسوب می‌شود که به موازات ساحل از منطقه کچو تا نزدیکی خلیج گواتر کشیده شده‌اند.

موزه محلی چابهار

معرفی بنا:

ساختمان قدیمی فرمانداری چابهار که از دوران قاجار به جا مانده، اکنون موزه محلی چابهار است. این بنا بر روی سکویی به ارتفاع یک و نیم متر و به وسعت حدود ششصد و پنجاه متر مربع بنا شده است که دارای سه درب ورودی، مجموعه اتاق ها، راهرو و… میباشد. بنا در دو طبقه ساخته شده است که قسمتی از آن بوسیله سکویی با سقف چوبی و ستون آهنی احاطه شده است.

بخش های موزه:

– طبقه همکف

این قسمت شامل اتاق های مربوط به آثار کشف شده در چابهار و استان است که به سه قسمت تاریخی دوران پیش از تاریخ، دوران تاریخی و معاصر تقسیم شده و در هر قسمت آثار مربوطه در ویترین هایی در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته اند.

دوران پیش از تاریخ:

این قسمت شامل سفال های منقوش، پیاله، خمره، کوزه دسته دار، لیوان آجری، دیگ مفرغی و کاسه مرمری است.

دوران تاریخی:

شامل سفال های منقوش، پیاله آجری، لیوان آجری، قیف، سکه های مربوط به دوران ساسانی و پوشش بام سفالی مربوط به 1865 میلادی است.

دوران معاصر:

شامل تاج سردرب ساختمان قدیم فرمانداری، گوشواره، سنجاق سر، تعویذ، چوری، قیف منقوش، مجسمه حیوان، لیوان دسته دار منقوش(سفال کلپورگان) و… است.

علاوه بر این تابلوهایی مربوط به گیاهان دریایی خلیج فارس و دریای عمان، پرندگان آبزی و کنار آبزی خلیج فارس و دریای عمان، دو کفه ای های خلیج فارس و دریای عمان، کوسه ماهی های خلیج فارس و دریای عمان، لاک پشت های خلیج فارس و دریای عمان، نهنگ های خلیج فارس و دریای عمان، سپر ماهیان خلیج فارس و دریای عمان، سپر ماهیان خلیج فارس و دریای عمان در سالن طبقه همکف برای استفاده مراجعین قرار گرفته شده است.

طبقه اول:

این قسمت شامل بخش مردم شناسی و کتابخانه است.

در بخش مردم شناسی ماکت هایی از زن و مرد بلوچ(مراسم عروسی بلوچی)، کشاورز بلوچ، صیاد بلوچ، سوزن دوز بلوچ و آهنگر بلوچ قرار داده شده است. همچنین در این قسمت زن بلوچ در حال پختن نان صحنه سازی شده است.

علاوه بر موارد فوق سکه، سامان، رومیزی، سبدهای جمع آوری خرما که نشان دهنده گوشه ای از فرهنگ مردم این خطه از ایران هستند به نمایش گذاشته شده اند.

کوه‌های مینیاتوری

این کوهها از دیدنی های حیرت انگیز چابهار به موازات ساحل از منطقه کچو تا نزدیکی خلیج گواتر کشیده شده ،از پدیده های مورفولوژی این ناحیه محسوب می شود.

گل افشان

یکی از دیدنی های حیرت انگیز شهرستان چابهار، کوه های گِل افشان آن است که مهم ترین آنها در نقطه ای نزدیک به کُنارک به نام بندر تَنگ قرار دارد. کوه گل افشان بندر تنگ با ارتفاع تقریبی 100 متر و قطر قاعده کمی بیش از 100 متر در فاصله حدود 100 کیلومتری شهرستان چابهار قرار دارد. اطراف این کوه را بیابانی وسیع فرا گرفته که ظاهرا این بیابان نیز همچون خود کوه ماحصل اتفاقاتی درون زمین است. اطراف کوه به فاصله حدود 200 متر از کوه، چاله ای به عمق حدود 2 متر ایجاد شده که برای رسیدن به کوه باید وارد این چاله شد.


سفر به خارج از کشور بدون کارت پایان خدمت

سربازان وظیفه

سفر به خارج از کشور بدون کارت پایان خدمت دغدغه بسیاری از جوانان پسر است. سازمان وظیفه شرایط لازم برای اجازه سفر به خارج از کشور بیان کرده است. این شرایط عبارتند از:

شرایط احرازخروج از کشور به منظور سفرهای علمی

1- مشمول فاقد غیبت و  دارای معافیت تحصیلی باشد.

2- حداکثر مدت زمان اینگونه سفرها برای تمامی مقاطع 30 روز می باشد.

شرایط احراز خروج از کشور به منظور سفرهای نیمه علمی

1- مشمول فاقد غیبت و دارای معافیت تحصیلی باشد.

2- حداکثر مدت زمان اینگونه سفرها برای  تمامی مقاطع  30 روز می باشد .

شرایط احراز خروج از کشور به منظور سفرهای زیارتی

 

1. مشمول  فاقد غیبت و دارای معافیت تحصیلی باشد.

2. مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل به پایان نرسیده باشد یا دارای برگه اعزام بدون غیبت باشند.

3. فارغ التحصیلان مقاطع دیپلم و پیش دانشگاهی که مهلت معرفی آنان به اتمام نرسیده و یا دارای برگ اعزام به خدمت بدون غیبت  باشند می توانند این مجوزرا با ارایه مدارک لازم  درخواست نمایند. تاریخ مراجعت اینگونه افراد از خارج از کشور می بایست حداقل تا 45 روز قبل از تاریخ اعزام بخدمت باشد.

4. درخواست مجوز خروج از کشور دانشجویان باید دارای محدوده زمانی ، مشخصات شناسنامه ای،کد ملی ، سال ورود به دانشگاه ، مقطع تحصیلی ، نام کشور و علت مسافرت باشد .

شرایط احراز خروج از کشور به منظور سفرهای مطالعاتی

1. مشمول دارای معافیت تحصیلی باشد.

2. حداکثر مدت زمان اینگونه سفرها برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد 6ماه و دکتری یکسال می باشد.

تبصره: مهلت دوره نامبردگان غیر قابل تمدید می باشد.

3. برای کلیه دانشجویان در هر مقطع فقط یکبار مجوز خروج فرصت مطالعاتی صادر می گردد.

4. سپردن مبلغ 50 میلیون ریال ودیعه نقدو یا ضمانت نامه بانکی  با معرفی معاونت وظیفه عمومی تهران بزرگ به یکی از بانکها و یا موسسات مالی در سراسر کشور و ارایه اصل رسید آن به مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ.

شرایط احراز خروج از کشور به منظور سفرهای غیر علمی(سیاحتی)

 

1-مشمول فاقد غیبت و  دارای معافیت تحصیلی باشد.

2-حداکثر مدت زمان اینگونه سفرها 20(بیست)روز می باشد.

 

شرایط احراز خروج از کشور متعهدین خدمت به سازمانها

نامه تعهد از سازمان مربوطه با قید تعهد و مشخصات مشمول. 

 

شرایط احراز خروج از کشور به منظور شرکت در مسابقات ورزشی

1- مشمول فاقد غیبت باشد.

2- عدم اشتغال به دوره خدمت ضرورت.

3- دارا بودن معافیت تحصیلی معتبر برای دانشجویان و دانش آموزان  .

4- قرار داشتن در مهلت های قانونی پس از فراغت، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان.

5 ـ سرباز قهرمان با ارائه معرفی از ستاد کل نیروهای مسلح .

6 ـ دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت در مدت اعتبار آن.

 

 شرایط احراز خروج از کشور سرباز قهرمان

 

باارائه ضمانت نامه و معرفی از ستاد کل نیروهای مسلح

 

شرایط احراز خروج از کشور به منظور پیگیری درمان و مداوای بیماری

 

1-تایید شورای عالی پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی پزشکی سازمان وظیفه عمومی ناجا.

 

2-مدت خروج از کشور اینگونه مشمولان بستگی به میزان طول درمان آنان دارد و قابل تمدید نیز می یاشد.

 

شرایط احرازخروج از کشور فرزندان مامورین ثابت دولت جمهوری اسلامی در خارج از کشور

 

1-مشمول فاقد غیبت و  دارای معافیت تحصیلی باشد که در این صورت صرفا برای دیدار با خانواده می تواند خرج داشته باشد.

2-حداکثر مدت زمان اینگونه سفرها برای فرزندان مامورین ثابت دولت مدت سفر بستگی به مدت ماموریت والدین آنان دارد و در صورت تمدید ماموریت، قبل از پایان دوره با ارایه نامه تمدید ماموریت از محل خدمت والدین اقدام می گردد.

3-مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل و انصراف از تحصیل به پایان نرسیده باشد که در این صورت تا پایان ماموریت والدین می تواند در آنجا سکونت داشته باشد.

 

شرایط احراز خروج از کشور نخبگان

 

نخبگان با تایید ستاد کل نیروهای مسلح به دو صورت شرایط احراز خروج از کشور رادارا می باشند .

 

1)مرحله صدور کارت

 کارت پایان خدمت این افراد درمرحله صدور کارت باشد بدون تعهد از کشور خارج می شوند .

 2)در مرحله انجام تعهد

این افراد با تعهد محضری و با قید وثیقه به مبلغ 150000000 ریال می توانند از کشور خارج شوند .