سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کشورهای خارجی برای سفر زمستانی کداماند؟ + تصاویر

بسیاری از مردم زمستان را به‌عنوان بهترین فصل برای سفر می‌شناسند و دوست دارند شهر و کشورهای زیبای دنیا را در زمستان ببینند. بسیاری از شهرها هم هستند که در زمستان به جاذبه‌های گردشگری و یا مکان‌های مناسبی برای تفریح تبدیل می‌شوند. اگرقصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را در زمستان دارید این مقاله را از دست ندهید و باپارس توریسم همراه باشید.

هاوایی

 

مجمع‌الجزایر هاوایی یکی از ایالت‌های آمریکا است که از هشت جزیره اصلی به نام‌های اوآهو، مائوئی، کائوآئی، لانائی، مولوکای، نیهاو و کاهولاوی می‌باشد.

هاوایی مهم‌ترین و معروف‌ترین این جزایر است که سالانه مردم زیادی در دنیا از آن دیدن می‌کنند. هاوایی را زیباترین جزیره جهان می‌دانند زیرا چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده‌ای در این جزیره به چشم می‌خورد. اگر قصد سفر به هاوایی را دارید حتمن موج سواری را امتحان کنید.

از دیگر چیزهایی که می‌تواند برایتان جالب باشد فرهنگ بومیان این منطقه و غذاهای منحصر به فردشان است. لوکوموکو یکی از معروف ترین غذاها در جزیره هاوایی است. این غذا از برنج سفیدی که در کنار آن هبرگر، نیمرو و آب گوشت سرو می‌شود؛ تشکیل شد ه است.

سیدنی

سیدنی بزرگ‌ترین شهر استرالیا است که جذابیت های طبیعی بسیار زیادی دارد. این شهر را می‌توان پیوندی از خشکی و دریا دانست؛ جدا از طبیعت زیبا، سیدنی جاذبه های گردشگری دیگری مانند خانه اپرای سیدنی، پل بندرگاه سیدنی، صخره‌ها، اسکله مدور، ساختمان ملکه ویکتورا  و… نیز دارد.

ایرانی های زیادی در سیدنی زندگی می کنند و این امر باعث می شود شما با سفر به این شهر احساس غربت نکنید.

پراگ

پراگ را می‌توان پایتخت معماری و بناهای زیبا در دنیا دانست. کلیساها، قلعه‌ها، پل‌ها همگی برگی از تاریخ است. سطح شهر را تندیس ها و مجسمه های زیبا پوشانده است.

پراگ پر از کوچه ها و خیابان های سنگ فرش شده است که قدمت زیادی دارد. این خیابان ها از کافه ها و باغ های دیدنی و بسیار زیبا پر شده است.

پراک پایتخت، پایتخت جمهوری چک است که در اروپا قرار دارد.  این کشور یکی از پر طرفدارترین کشورهای اروپایی است.